Bij import regelen wij uw documenten in Rotterdam
Bij import van goederen spelen documenten een belangrijke rol, uiteraard ook in Rotterdam. De import van goederen kan een administratieve uitdaging zijn en de documenten die u nodig heeft hangen onder andere af van het soort goederen dat u laat vervoeren en het land van herkomst. Hemetex B.V. uit Rotterdam kan u helpen bij de afhandeling van deze administratie en kan voor u de benodigde documenten voor import in orde maken, zodat u daar geen omkijken meer naar heeft.
Bij import van goederen verzorgen wij documenten middels een digitaal proces
In Nederland is het aangifteproces voor de import van goederen tegenwoordig volledig geautomatiseerd. U kunt dus niet meer met ingevulde documenten naar een douanekantoor toe om de aangifte van goederen in orde te maken. In plaats daarvan hebben wij dan ook speciale software die ervoor zorgt dat uw documenten voor import digitaal kunnen worden ingediend. Het voordeel daarvan is dat dit proces vanuit ieder douanekantoor in Nederland in gang gezet kan worden. Dankzij het vakkundige team van Hemetex B.V. kost dit slechts een paar minuten, en wanneer de import documenten op orde zijn, kunnen deze per e-mail naar u toe worden gezonden.
Schakel de hulp van onze experts in
Wilt u dat Hemetex B.V. uw documenten voor de import van goederen afhandelt of bent u benieuwd naar wat wij nog meer voor uw onderneming kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op door te bellen naar +31 (0)10 4296844. Wij beantwoorden al uw vragen over douanedocumenten en gerelateerde zaken met plezier.
Neem contact op
"*" geeft vereiste velden aan